Ring Magazin

Vasárnap, 2018. Augusztus 19.
Szöveg mérete
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Címlap Életmód Autó Bővíti modellpalettáján az elektromos autók részarányát a Volvo

Bővíti modellpalettáján az elektromos autók részarányát a Volvo

E-mail Nyomtatás PDF

Az elektromos hajtású autók részarányának erőteljes növelésére törekszik modellpalettáján a Volvo Cars - számolt be az Automobilwoche hírportál.

Új hajtáslánc-stratégiája keretében a Volvo 2025-ig egymillió elektromos hajtású autó eladását tűzte ki célul. A 2019-ben piacra dobni tervezett tisztán elektromos modell mellett a Volvo a jövőben minden modellcsaládját legalább két hibrid verzióval bővíti.
"A terv tudatosan nagyratörő. A kihívás nagy, de a Volvo az autóipari ágazat elektromosításának élvonalába kíván kerülni" - kommentálta Hakan Samuelsson vezérigazgató a csütörtökön bemutatott fejlesztési stratégiát.
A Volvo 2015-ben 503 ezer autót értékesített világszerte. Középtávú célja viszont az évi 800 ezres darabszám elérése. Ezen belül évi 100 ezer elektromos autó eladásával számol.
A Volvo moduláris platformra épülő hibrid és elektromos autók gyártását tervezi, jelenleg két moduláris járműplatformmal rendelkezik, amelyek eleve lehetővé teszik az elektromos hajtású modellek gyártását is.
A Volvo által csütörtökön bemutatott Omtanke (figyelmesség, gondoskodás) fenntarthatósági program az elektromos autók részarányának növelése mellett számos más önkéntes környezetvédelmi kötelezettségvállalást is tartalmaz. "A fenntarthatóság számunkra sem nem új, sem nem tőlünk függetlenül létező koncepció, hanem integráns része mindannak, amit csinálunk. Azt jelenti, ahogy dolgozunk" - fogalmazott Hakan Samuelsson, a Volvo Cars vezérigazgatója.
A Volvo Cars 2015-ben 164 milliárd svéd korona, az előző évi 137 milliárd svéd koronánál 19,2 százalékkal magasabb értékesítési árbevétel mellett 6,62 milliárd svéd korona működési eredményt ért el a 2014-es 2,13 milliárd korona után. A cég bevételarányos jövedelmezősége 4,0 százalékra javult 1,5 százalékról. Nettó nyeresége 4,47 milliárd svéd koronára emelkedett 508 millió koronáról.

MTI


(1 értékelés)
 

Megjelent az A Mi Otthonunk júliusi száma

cimlap 2018julius 

Bővebben az Otthon rovatban

Média a médiában

02.ecs.mediacimlap02.fz.mediaringor ring01.kg.media01.orkeny.media04.mzmedia

A sajtót, a nyilvánosságot és a valódi sajtót egyre inkább háttérbe szorító közösségi platformokat vettük nagyító alá összeállításunkban. Mi a hír, mi a vélemény és hol szentség, azaz a hitelesség. Hihetünk-e még a médiának? Kinek, minek, hogyan, miért, mikor? Az újságnak, a tévének, a világhálónak, a közösségi oldalaknak? Erre kerestük a választ. A fotókra kattintva tallózhatnak cikkeink között.

Hányan olvasnak bennünket?

Oldalainkat 503 vendég böngészi

bav logo kicsi banner